Opis stanowiska pracy
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Strategicznej
Zakres zadań, za które będziesz odpowiedzialny/a:
- Zarządzanie dokumentacją sprzedażową
- Wsparcie w realizacji projektów specjalnych dla klientów
- Koordynacja procesu decyzyjnego niestandardowych projektów
- Współpraca z innymi działami przy tworzeniu nowych rozwiązań
- Przygotowywanie prezentacji i raportów na spotkania wewnętrzne oraz z klientami
- Bieżący monitoring oraz analiza rynku/ działań konkurencji
- Obsługa systemów i generowanie raportów
A oto co oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w trybie hybrydowym (po okresie wdrożeniowym 50% zdalnie)
- Przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy
- #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy
- #PoszukiwanyPoszukiwana – polecam swoich znajomych do pracy, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł
- #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji , a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do Music Band
- #WZdrowymCieleZdrowyDuch - od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej
- #MamTęMoc - z pakietem sportowym mam bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce
- #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia
- #SpeakEnglish - uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym
- #WorkLifeBalance - dzięki platformie Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę
Wymagania
Co jest dla nas ważne?
- Twoje doświadczenie w pracy administracyjnej (zarządzanie umowami/dokumentacją)
- Nastawienie na szukanie rozwiązań (w tym także tych niestandardowych)
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność współpracy z grupą, nadawania priorytetów swoim zadaniom oraz pracy pod presją czasu
- Swobodne posługiwanie się pakietem MS Office: Word, Excel i Power Point (to Twoje główne narzędzia pracy)
- Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu projektów
- Mile widziana znajomość języka angielskiego (głównie w piśmie)
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. ...
Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. Aktywizujemy osoby niepełnosprawne w pracy stacjonarnej, kładąc jednocześnie duży nacisk na promocje pracy zdalnej - daje ona szanse dostępu do pracy osobom, które ze względu na swoją niepełnosprawność, mają problem ze znalezieniem zatrudnienia.Współpracujemy z największymi firmami w Polsce z branży transportowej, budowlanej, spożywczej, z sieciami sklepów i dyskontów oraz innymi przedsiębiorstwami, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać przy naszym wsparciu osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z orzeczoną niepełnosprawnością często wiąże się ze stereotypami. W swoich przekonaniach jesteśmy zgodni co do tego, że są to tylko i wyłącznie stereotypy!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Czas trwania umowy
- 3 miesiące z możliwością przedłużenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 8 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż - Account Management