#

Specjalista ds. wsparcia klienta (j. słowacki lub j. słoweński) K/M

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista ds. wsparcia klienta (j. słowacki lub j. słoweński) K/M

Miejsce pracy: Warszawa

Biegła znajomość języka słowackiego lub słoweńskiego (poziom C1/C2) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu Ms Office; wysoka komunikatywność oraz rozwinięte zdolności interpersonalne; dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane. Zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV/GSM/AGD) I linia wsparcia; udzielanie pomocy w zakresie obsłudze sprzętu; kierowanie do serwisów, wyszukiwanie adresów najbliższych serwisów, wysyłanie instrukcji obsługi itp. administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od pon. do pt. w godz. 9-17; umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia (do ustalenia); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy (bogaty system benefitów obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne, bonusy dla najlepszych pracowników, imprezy firmowe i projektowe); dofinansowanie do relokacji dla osób spoza Warszawy; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurze; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy. Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SLOW/TECH/MOK.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi