Specjalista ds. Wsparcia Klienta Biznesowego z językiem niemieckim
Location: WarszawaCel pracy:
- Tworzenie zespołu, który zapewnia najwyższej klasy obsługę klienta w ramach codziennej bankowości związanej z zarządzaniem środkami finansowymi klientów biznesowych.
Główne zadania:
- Odpowiednie wsparcie merytoryczne oraz techniczne dla klientów banku dotyczące m.in. produktów, oferty, współpracy oraz zgłaszanych problemów;
- Wspieranie klientów, współpracowników i innych interesariuszy, przede wszystkim w ramach codziennej bankowości związanej z zarządzaniem środkami pieniężnymi;
- Koordynowanie przychodzących zapytań od klientów i interesariuszy;
- Rejestrowanie i aktualizowanie elektronicznych informacji o klientach oraz udostępnianie informacji odpowiednim działom i innym interesariuszom;
- Udział w wewnętrznych projektach i praca nad rozwojem działu, metod działania i pracy współpracowników.
Kluczowe kompetencje:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie;
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta biznesowego (kontakt telefoniczny oraz mailowy);
- Mile widziane doświadczenie w sektorze finansowym oraz znajomość bankowości transakcyjnej;
- Komunikatywność, rzetelność oraz skoncentrowane na zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta;
- Elastyczne i pozytywne nastawienie;
- Umiejętność dobrej komunikacji z klientami / interesariuszami na różnych poziomach organizacyjnych;
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością codziennego użycia języka niemieckiego oraz angielskiego;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjny pakiet socialny;
- Aktualnie pracę zdalną, a po powrocie do biura dogodną lokalizację w Śródmieściu.
Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.
To learn more about Antal, please visit www.antal.pl