Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.;
- wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
- skuteczne rozpatrywanie próśb klientów;
- wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemach komputerowych;
- odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych klientów;
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny);
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności;
- Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Zdolności technicznych (mile widziane);
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
- Bogaty pakiet benefitów:
- opieka medyczna,
- ubezpieczenie grupowe,
- karta Multisport lub dofinansowanie do wakacji,
- lekcje języków obcych;
- bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy (m.in. z zakresu działania terminali płatniczych);
- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.