
Specjalista ds. taryf
Warszawa Specjalista ds. taryf
Warszawa
NR REF.: 1134143
Dla naszego klienta z branży energetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Taryf.
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za opracowywanie i sparametryzowanie modelu taryfowego uwzględniającego wymogi prawne oraz wszelkie założenia przyjęte do kalkulacji taryfy dla usług przesyłania paliw gazowych, analizę danych pod względem poprawności i spójności oraz zasilenie modelu finansowego. Do zakresu jej obowiązków będzie należeć także przygotowywanie informacji i komunikatów na stronę internetową oraz do komunikacji wewnętrznej, opracowywanie opinii i rekomendowanie zasad w zakresie rozliczeń klientów lub składanych przez nich reklamacji.
Od kandydatów wymagamy wykształcenia wyższego z zakresy ekonomii, finansów rachunkowości lub zarządzania, komunikatywnego języka angielskiego (B1/B2), bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, umiejętności i doświadczenia w zakresie tworzenia modeli finansowych oraz opracowywania analiz. Poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office ( w tym zaawansowanego Excela), programu SAP (lub podobnego klasy ERP), cechujących się analitycznym myśleniem, odpowiedzialnością, terminowością, umiejętnością pracy pod presją czasu i w stresie.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, rynkowe wynagrodzenie oraz premię roczną. Dodatkowo zapewnione są benefity pozapłacowe m.in.: dodatkowa opieka medyczna, dofinasowanie karty sportowej, pakiet socjalny, elastyczne godziny pracy oraz dodatkowe dni wolne.
Warszawa
NR REF.: 1134143
Dla naszego klienta z branży energetycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Taryf.
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za opracowywanie i sparametryzowanie modelu taryfowego uwzględniającego wymogi prawne oraz wszelkie założenia przyjęte do kalkulacji taryfy dla usług przesyłania paliw gazowych, analizę danych pod względem poprawności i spójności oraz zasilenie modelu finansowego. Do zakresu jej obowiązków będzie należeć także przygotowywanie informacji i komunikatów na stronę internetową oraz do komunikacji wewnętrznej, opracowywanie opinii i rekomendowanie zasad w zakresie rozliczeń klientów lub składanych przez nich reklamacji.
Od kandydatów wymagamy wykształcenia wyższego z zakresy ekonomii, finansów rachunkowości lub zarządzania, komunikatywnego języka angielskiego (B1/B2), bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, umiejętności i doświadczenia w zakresie tworzenia modeli finansowych oraz opracowywania analiz. Poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office ( w tym zaawansowanego Excela), programu SAP (lub podobnego klasy ERP), cechujących się analitycznym myśleniem, odpowiedzialnością, terminowością, umiejętnością pracy pod presją czasu i w stresie.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, rynkowe wynagrodzenie oraz premię roczną. Dodatkowo zapewnione są benefity pozapłacowe m.in.: dodatkowa opieka medyczna, dofinasowanie karty sportowej, pakiet socjalny, elastyczne godziny pracy oraz dodatkowe dni wolne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
