Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Sprzedaży
Warszawa
NR REF.: 1130658


Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynarodowa marka premium zajmująca się organizacją eventów.

Twoje następne stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie i utrzymanie klientów: proaktywną sprzedaż wydarzeń oraz kontaktowanie prywatnych klientów. Będzie odpowiedzialny za przygotowanie oferty handlowej dla Klientów oraz nadzorowanie procesu przygotowania eventu.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętności pracy w zespole oraz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w segmencie B2B. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się komunikatywnością, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki oraz umiejętnościami negocjacyjnymi, a także dokładnością, oraz dobrą organizacją pracy. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, premie oraz umowę o pracę. Pracodawca zapewnia również prywatną opiekę medyczną lunche w biurze oraz dalszy rozwój zawodowy w międzynarodowych strukturach.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry