Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
wykształcenie minimum średnie (lub studenci studiów zaocznych)
umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji przez telefon
minimum roczne doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą (mile widziane doświadczenia pracy w call center, sprzedaży i obsłudze klientów)
dużej motywacji do pracy i dynamiczności w działaniu
samodzielności i kreatywności
pozytywnego nastawienia
umiejętności pracy pod presją czasu
Zadania:
obsługa kluczowego klienta firmy
realizowanie planów sprzedażowych
zarządzanie kontaktami z klientami
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
raportowanie efektów pracy
Dołącz do Nas, a uzyskasz w zamian:
pracę w zgranym zespole
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z firmą współpracującą z liderami na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie stałe, dodatkowe prowizje oraz premię wynikową
szkolenia wprowadzające i wsparcie techniczne
pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
Prezentacja firmy
KL TRADE Sp z o.o. to jeden z czołowych producentów i importerów...
KL TRADE Sp z o.o. to jeden z czołowych producentów i importerów akcesoriów do telefonów komórkowych i tabletów. Ściśle współpracujemy z siecią partnerów handlowych na terenie całej Europy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
22/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?