Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- obsługa mailowa i telefoniczna klientów,
- przygotowywanie ofert sprzedaży lokali,
- prezentowanie lokali na budowie,
- przygotowywanie umów oraz ich zawieranie z klientami,
- prowadzenie działań marketingowych dot. inwestycji deweloperskich,
- wsparcie biura sprzedaży (umowy, raporty, zestawienia),
- przygotowywanie dokumentów do wniosków kredytowych klientów,
- obsługa i aktualizacja ogłoszeń na portalach www oraz stronie inwestycji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość rynku obrotu nieruchomościami deweloperskimi,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- zaangażowanie oraz dokładność w zakresie realizowanych zadań,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie o wysokiej renomie i ugruntowanej pozycji na rynku,
- bardzo atrakcyjne stałe wynagrodzenie + premia za wyniki,
- możliwość szkoleń,
- wsparcie i przyjazną atmosferę pracy,
- pakiet socjalny.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Prosimy o umieszczenie w składanej aplikacji (podaniu) o pracę klauzuli o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).