Nomacom Group Sp. z o.o. dostarcza klientom biznesowym profesjonalne rozwiązania IT. Wyróżnia nas kompleksowość – zajmujemy się zarówno doradztwem w zakresie doboru produktów i usług, jak i dostawą sprzętu, a także jego wdrożeniem i serwisem na etapie użytkowania. Działamy na obszarze całej Polski, ale uczestniczymy również w realizacji projektów dla naszych klientów m.in. z Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, USA.
Wypracowana na przestrzeni lat stabilna pozycja rynkowa pozwala nam cieszyć się zaufaniem klientów z praktycznie każdej branży, począwszy od przedsiębiorstw handlowo-usługowych, poprzez firmy produkcyjne, a skończywszy na placówkach medycznych i instytucjach państwowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Wypracowana na przestrzeni lat stabilna pozycja rynkowa pozwala nam cieszyć się zaufaniem klientów z praktycznie każdej branży, począwszy od przedsiębiorstw handlowo-usługowych, poprzez firmy produkcyjne, a skończywszy na placówkach medycznych i instytucjach państwowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Specjalista ds. Sprzedaży / Doradca techniczno-handlowy
Miejsce pracy: WarszawaW związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Zakres obowiązków:
- Obsługa aktualnych klientów firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Organizowanie i realizowalnie procesu sprzedaży, w tym prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dla klientów
- Doradztwo klientom w zakresie zakupu optymalnych produktów i usług
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
- Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych (obsługa przed- i posprzedażowa)
- Bieżące raportowanie według obowiązujących standardów.
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy w obszarze B2B
- Dużo ambitnych projektów
- Systematyczne szkolenia przeprowadzane przez globalnych producentów rozwiązań IT (techniczne i sprzedażowe)
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne warunki płacowe i system prowizyjny uzależniony od wyników
- Pracę w zgranym zespole
- Telefon służbowy, komputer przenośny
- Niezapomniane wrażenia z wyjazdów integracyjnych.
- Wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i budowania dobrych relacji
- Silna motywacja w osiąganiu postawionych celów
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność i obowiązkowość
- Zdolności negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży IT.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".