Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/03/2020.

Specjalista ds. Sprzedaży / Doradca techniczno-handlowy

Warszawa, mazowieckie

Nomacom Group

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa aktualnych klientów firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Organizowanie i realizowalnie procesu sprzedaży, w tym prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dla klientów
  • Doradztwo klientom w zakresie zakupu optymalnych produktów i usług
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych
  • Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych (obsługa przed- i posprzedażowa)
  • Bieżące raportowanie według obowiązujących standardów.

 

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy w obszarze B2B
  • Dużo ambitnych projektów
  • Systematyczne szkolenia przeprowadzane przez globalnych producentów rozwiązań IT (techniczne i sprzedażowe)
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne warunki płacowe i system prowizyjny uzależniony od wyników
  • Pracę w zgranym zespole
  • Telefon służbowy, komputer przenośny
  • Niezapomniane wrażenia z wyjazdów integracyjnych.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i budowania dobrych relacji
  • Silna motywacja w osiąganiu postawionych celów
  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność i obowiązkowość
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość branży IT.

Prezentacja firmy

Nomacom Group Sp. z o.o. dostarcza klientom biznesowym rozwiązania IT wraz z wartością dodaną... w postaci usług wdrożeniowych oraz wsparcia i serwisu na etapie użytkowania. Oferując tak kompleksową obsługę, wypracowaliśmy stabilną pozycję na rynku i cieszymy się zaufaniem klientów z praktycznie każdej branży, począwszy od przedsiębiorstw handlowo-usługowych, poprzez firmy produkcyjne, a skończywszy na placówkach medycznych i instytucjach państwowych.

Działamy na obszarze całej Polski, ale uczestniczymy również w realizacji projektów dla naszych klientów m.in. z Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, USA. Pracując w naszej firmie, będziesz miał doskonałą okazję do rozwoju swoich umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Sprzedaż , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry