Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/03/2019.

Specjalista ds. rozliczeń

Warszawa, mazowieckie

FONON Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania realizowane na tym stanowisko obejmują przede wszystkim:

  • kontrolowanie kosztów i przychodów związanych z realizacją projektu
  • analizowanie przebiegu realizacji kontraktu od strony ekonomiczno-finansowej
  • przygotowywanie, administrowanie i kontrolowanie wnioskowanych do zamawiającego i wystawianych przez podwykonawców przejściowych świadectw płatności;
  • kontrolowanie umów, faktur i zobowiązań pod względem formalno-rachunkowym
  • przygotowywanie rozliczeń robót z zakresu realizacji projektu, sprawozdań i raportów
  • aktualizacja HRF
  • ścisła współpraca z działem finansowym, Regionalnymi Kierownikami Projektu oraz z zamawiającym, partnerami konsorcjalnymi i podwykonawcami
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących realizowanych zadań

Idealny Kandydat na to stanowisko posiada:

  • wykształcenie wyższe, preferowane techniczne bądź ekonomiczne/finansowe
  • doświadczenie w pracy na projekcie, w rozliczaniu i administrowaniu kontraktów infrastrukturalnych
  • znajomość prawa budowlanego, cywilnego, zamówień publicznych oraz zagadnień FIDIC
  • dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności programu Excel
  • umiejętność pracy w zespole, tworzenie relacji
  • komunikatywność
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • skrupulatność
  • sumienność

W zamian oferujemy:

  • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleń oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
  • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System)
  • owocowe poniedziałki w firmie

Prezentacja firmy

FONON Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie należy do grupy kapitałowej WASKO S.A., która... zatrudnia ponad 1000 pracowników w całej Polsce.

Spółka FONON w konsorcjum z firmą Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o. jako generalny wykonawstwa realizuje projekt pn. „Budowa infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach NPW ERTMS Część 1 zamówienia” na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych.

GSM-R to system bezprzewodowej łączności cyfrowej dla kolei, jeden z dwóch kluczowych elementów Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS. System GSM-R zapewnia komunikację głosową oraz transmisję danych na potrzeby eksploatacji i utrzymania infrastruktury kolejowej oraz zarządzania ruchem pociągów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Finanse , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja
Zapisz ofertę
do góry