Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Rekrutacji
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta - jednego z największych przedsiębiorstw i producentów farmaceutycznych poszukujemy osoby, które dołączy do warszawskiego biura, gdzie zajmie się rekrutacją na stanowiska biurowe.
Do Twoich zadań należeć będzie publikowanie ofert pracy na portalach, selekcja Kandydatów, sourcing, organizowanie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, praca w systemach rekrutacyjnych (m.in. E-Recuriter oraz Workday), codzienna współpraca z HR Business Partnerami oraz Hiring Managerami odpowiedzialnymi za poszczególne działy oraz wsparcie procesów z obszaru Employer Brandingu wewnątrz firmy. Rekrutacje będą prowadzone głównie na stanowiska biurowe specjalistyczne i kierownicze z obszaru HR, Finansów, Marketingu czy IT.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w jednym z największych przedsiębiorstw farmaceutycznych w Polsce, gdzie możliwości rozwoju są wszechobecne,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dogodną lokalizację pracy - w nowoczesnym otoczeniu (Warszawa - Mokotów),
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietami pozapłacowymi (m.in. karta Multisport, LuxMed, dofinansowanie do posiłków),
- Pracę w zgranym profesjonalnym zespole,
- Możliwość rozwoju również w obszarze Employer Brandingu (jeśli tylko Cie to interesuje).
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Minimum 1-rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (na zbliżonych stanowiskach),
- Doświadczenie w wyszukiwaniu i pozyskiwaniu Kandydatów za pośrednictwem Linkedina,
- Mile widziane doświadczenie w agencji rekrutacyjnej,
- Bardzo dobrą znajomość obsługi pakietu MS Office
- Komunikatywną znajomość j. angielskiego (na poziomie min. B2),
- Komunikatywność, zorientowanie na Klienta, zdolności organizacyjne,
- Pro aktywność oraz pozytywne nastawienie.