Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 2
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca IT - Konsulting, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja biurowa
Commoditech świadczy usługi informatyczne na terenie Polski i Europy Zachodniej. Wspieramy naszych klientów w zakresie doradztwa, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów. Zwiększamy zespół - poszukujemy dynamicznych i ambitnych osób!
ZADANIA:
Jako Specjalista ds. Rekrutacji będziesz odpowiedzialny za:
- Wyszukiwanie i identyfikację potencjalnych Kandydatów zgodnie z profilem stanowiska metodami tradycyjnymi oraz metodą Direct Search
- Docelowo prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy
- Weryfikację i selekcję nadesłanych aplikacji
- Aktualizowanie bazy danych Kandydatów
- Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako Pracodawcy
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kandydatami oraz z Pracownikami
- Udział we wdrożeniach oraz rozmowach okresowych Pracowników
OFERUJEMY:
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów dla liderów z sektora telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego, bankowo-finansowego i innych
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Elastyczna forma zatrudnienia
- Doskonałą atmosferę pracy
Wymagania:
- Min. półroczne doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w firmie o profilu IT lub w zewnętrznej firmie doradztwa personalnego
- Doświadczenie w wyszukiwaniu Kandydatów metodą direct search
- Wykształcenie wyższe (preferowane psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Pozytywne nastawienie do pracy, zaangażowanie
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Pogodne usposobienie
- Dużym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży w branży IT