W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. realizacji zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: GdańskDla naszego klienta, wiodącego dostawcy usług outsourcingowych oraz konsultingowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. realizacji zamówień z językiem francuskim
Zakres obowiazków:
- wprowadzanie poprawek dotyczących przetwarzania zamówień
- tworzenie arkuszy cenowych lub wycen
- tworzenie programu szkoleniowego i instrukcji pracy
- interakcja z zespołem sprzedaży
- identyfikacja możliwości ciągłego doskonalenia procesów
- wsparcie e-mail dla złożonych problemów
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego i francuskiego na poziomie co najmniej B2
- wykształcenie wyższe, najlepiej pokrewne
- około roczne doświadczenie w obszarze Order Management
- doświadczenie w korzystaniu z Salesforce
- dobre umiejętności MS Excel i Word
Korzyści:
- praca zdalna
- dostęp do szkoleń
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej
- pakiet benefitów w postaci karty sportowej, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie