Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- przygotowywanie ofert przetargowych na przetargi publiczne,
- budowa i utrzymanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami,
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- realizowanie polityki handlowej firmy,
- prezentacja i promocja firmy na rynku,
- uczestnictwo w targach i prezentacjach.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie na podobny stanowisku (min. 2 lata),
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość prawa o zamówieniach publicznych,
- znajmość programów: CRM i pakietu MS Office,
- dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność nawiązywania skutecznych relacji biznesowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne zatrudnienie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- przyjazną atmosferę pracy,
- zatrudnienie w firmie cieszącej się prestiżem i uznaniem klientów.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal lub na adres mailowy: rekrutacja@hrsigma.pl
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).