Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/10/2020.

Specjalista ds. przetargów

Bielsko-Biała, śląskie

HR SIGMA

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Zadania:

  • przygotowywanie ofert przetargowych na przetargi publiczne,
  • budowa i utrzymanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami,
  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
  • realizowanie polityki handlowej firmy,
  • prezentacja i promocja firmy na rynku,
  • uczestnictwo w targach i prezentacjach.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na podobny stanowisku (min. 2 lata),
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość prawa o zamówieniach publicznych,
  • znajmość programów: CRM i pakietu MS Office,
  • dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • umiejętność nawiązywania skutecznych relacji biznesowych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • zatrudnienie w firmie cieszącej się prestiżem i uznaniem klientów.

Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal lub na adres mailowy: rekrutacja@hrsigma.pl

Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl

Klauzula RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Prezentacja firmy

Celem Agencji Zatrudnienia HR SIGMA jest umożliwienie kontaktu pomiędzy rozwijającymi... się firmami a osobami poszukującymi nowego zatrudnienia. Główne założenia opierają się na prowadzeniu analizy zatrudnienia u pracodawcy, badaniu potrzeb związanych z budowaniem nowych stanowisk pracy, określeniu kwalifikacji i predyspozycji zawodowych kandydatów, selekcji nadesłanych dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowaniu i przeprowadzeniu rozmów rekrutacyjnych na wybrane stanowiska. Naszym Klientom gwarantujemy pomoc w doborze kandydatów do pracy do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji i kwalifikacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Prawo / Prokuratura , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry