#

Specjalista ds. Projektowania Ścieżki Klienta (Specjalista ds. Customer Journey)

Leroy Merlin Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Leroy Merlin Sp. z o.o.
Zagraj na pozycji:

Specjalista ds. Projektowania Ścieżki Klienta (Specjalista ds. Customer Journey)

Miejsce pracy: Warszawa
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Leroy Merlin Sp. z o.o.

Jeżeli:

  • Posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w tworzeniu standardów w obszarze sprzedaży/obsługi Klienta lub przy projektowaniu ścieżek Klienta;
  • Masz min. 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem procesami zarówno w wymiarze pracy z jakością, jak i analizie i w ocenie efektywności procesów, standardów;
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz w przygotowywaniu wymagań biznesowych
  • Jesteś osobą, która powierzone zadania wykonuje terminowo, dokładnie i rzetelnie;
  • Potrafisz efektywnie organizować swoją pracę i masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.

 

 

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Analizowanie wszystkich punktów kontaktu z klientami pod kątem ich wpływu na satysfakcję i doświadczenie klienta przekładające się na skłonność do zakupu i rekomendacji Leroy Merlin;
  • Projektowanie standardów zapewniających uproszczenie i digitalizację doświadczenia klientów przy równoczesnej optymalizacji kroków procesowych na ścieżce klienta;
  • Tworzenie wytycznych dla komunikacji bezpośredniej z klientem;
  • Wspieranie i koordynowanie wdrożenie standardów oraz poszczególnych rozwiązań we wszystkich kanałach kontaktu z klientem;
  • Realizowanie procesu ciągłego doskonalenia celem dostosowania Customer Journey do zmieniających się potrzeb klientów i sytuacji rynkowej.

 

 

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę;
  • Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj naszych zawodników:
Leroy Merlin Sp. z o.o.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Leroy Merlin Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi