Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. procedur

Miejsce pracy: Łódź
9-16-59451

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z Łodzi, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. tworzenia procedur.

Zadania:

- Tworzenie wewnętrznych procedur i polityk wewnętrznych w firmie;
- Zbieranie danych od innych pracowników w celu wypracowania jednolitego standardu w zakresie powstającej polityki/regulaminu/procedury wewnętrznej;
- Wprowadzanie i modyfikacja rekordów baz danych w systemie;
- Współpraca z innymi działami w celu proaktywnego rozwiązywania problemów i usprawniania procesów zarządzania danymi;
- Regularny przegląd danych w celu kontroli wewnętrznych oraz proponowanie i podejmowanie inicjatyw związanych z otrzymanym wynikiem;
- Identyfikowanie w procesach obszarów do optymalizacji i standaryzacji.

Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z tworzeniem procedur (min.2 lata);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Doskonała znajomość MS Excel;
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz komunikacyjne;
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Korzyści:
- Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
- Możliwość częściowej pracy w trybie Home Office;
- Szereg benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wczasów pod gruszą.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi