Opis stanowiska pracy
Jesteśmy innowacyjną firmą, która świadczy usługi Klientom w Polsce oraz za granicą, cenimy sobie różnorodność dlatego każdy dzień jest u nas inny.
Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. POSPRZEDAŻOWEJ OBSŁUGI KLIENTA
JEŚLI:
- Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje
- Potrafisz myśleć nieszablonowo
- Lubisz otwartą konwersację i nie ma dla Ciebie tematów tabu
- Niemożliwe dla Ciebie nie istnieje
TO WŁAŚNIE NA CIEBIE CZEKAMY!
TWOJE ZADANIA:
- Kompleksowa obsługa Klientów
- Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Badanie potrzeb Klientów i budowanie pozytywnych relacji
- Dosprzedaż produktów
ZA TWOJE ZAANGAŻOWANIE OFERUJEMY:
- Na starcie zapewniamy program szkoleń, które przygotują Cię do pracy - możesz być spokojny, nie zostaniesz od razu rzucony na głęboką wodę
- Przejrzyste warunki wynagradzania, gwarantowana podstawa + premie
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Pracę w zgranym zespole oraz nietuzinkową atmosferę
- Elastyczne godziny pracy - sam wybierasz czy pracujesz w pełnym czy niepełnym wymiarze godzin
- Inicjatywy integracyjne
- Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków i owoców:D
- Możliwość rozgrywek w piłkarzyki z kolegami z pracy :)
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w firmie rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, nie zwlekaj dłużej i prześlij nam swoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa, Praca Praca dla studenta