W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi zleceń z j. francuskim
Miejsce pracy: BydgoszczDla nowego centrum biznesowego zlokalizowanego w Bydgoszczy, poszukujemy kandydatów, którzy chcieliby dołączyć do zespołu na stanowisko: Specjalista ds. obsługi zleceń z j. francuskim
Główne zadania:
- wsparcie zapytań przychodzących od klientów
- zarządzanie procesem zleceń
- odpowiadanie na pytania, reklamacje i zwroty
- kontakt poprzez e-mail, chat, telefon
Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego min. C1
- znajomość języka angielskiego min. B1
- wykształcenie wyższe
- swobodna obsługa komputera i pakietu MS Office
- zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub administracji
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- praca w godzinach 8-16.30 (pn-pt)
- szkolenie wdrożeniowe w obowiązki
- pracę w stabilnej międzynarodowej firmie w atrakcyjnej lokalizacji
- system premiowy
- przyjazne środowisko pracy