#

Specjalista ds. obsługi zamówień z niemieckim lub francuskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi zamówień z niemieckim lub francuskim

Miejsce pracy: Łódź
9-21-66661
Wynagrodzenie: 6500 - 9500 PLN

Dla międzynarodowego SSC z Łodzi poszukujemy kandydatów znających język niemiecki lub francuski i angielski, zainteresowanych obszarem logistyki/zamówieniami/obsługą klienta biznesowego.

Do zadań specjalisty/koordynatora należeć będzie m.in.:
-Bieżące sprawdzanie i weryfikacja poprawności danych w systemie SAP i bazach danych;
-Monitorowanie i rejestracja problemów z przetwarzaniem zamówień, jeśli takie wystąpią;
-Kontakt z klientem w celu udzielania informacji o zamówieniach, np. aktualnych statusach zamówień;
-Poszukiwanie wsparcia w rozwiązywaniu bardziej złożonych zapytań i skarg;
-Wsparcie w rutynowej, codziennej komunikacji między organizacją, dostawcami i klientami;
-Wsparcie w czynnościach logistycznych.

Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta biznesowego (min. 6 miesięcy);
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (min. B2);
- Dobra znajomość angielskiego (min. B1);
- Mile widziana znajomość programu SAP i Excel.

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy;
- Opieka medyczna;
- Ubezpieczenie na życie;
- Karta sportowa;
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
- Możliwość pracy zdalnej 100%, pracy stacjonarnej i hybrydowej.


Podane widełki płacowe wynikają z naszych obserwacji obecnej sytuacji na lokalnym rynku. Finalnie będą zależeć od dotychczasowego doświadczenia kandydata, praktycznej wiedzy, poziomu znajomości języka i narzędzi oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi