W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi zamówień - j. niemiecki
Miejsce pracy: PoznańNaszym klientem jest znana, międzynarodowa firma - Stanley Black & Decker.
W związku z rozwojem struktur SSC w Poznaniu - poszukujemy kandydatów, którzy bardzo dobrze komunikują się w języku niemieckim i chciałyby rozpocząć współpracę na stanowisku: Specjalisty ds. obsługi zamówień.
Lokalizacja: Poznań
Główne zadania:
- obsługa zamówień, gwarancji i reklamacji
- wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji procedur
- zarządzanie cenami na poziomie zamówień
- codzienna praca w systemie SAP oraz Esker
- współpraca z innymi działami firmy i uczestnictwo w projektach wewnętrznych
- dbałość o jakość i terminowość realizacji zamówień
- bieżący kontakt mailowy oraz telefoniczny z Klientami
Wymagania:
- płynna znajomość języka niemieckiego na poziomie C1- warunek konieczny
- dobra znajomość języka angielskiego B1/B2
- praktyczna znajomość narzędzi MS Office
- umiejętności organizacyjne, skrupulatność i zorientowanie na potrzeby klienta
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny pakiet benefitów
- elastyczny czas pracy (start: 7.30- 9:30)
- możliwość pracy w trybie home-office
- wspierające środowisko pracy