Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego z językiem francuskim
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego z językiem francuskim
Miejsce pracy / Location Warszawa
Nasz Klient zapewnia / Our Client offers
Nasz klient to znana na całym świecie firma zajmująca się sprzedażą obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sklepu internetowego tej firmy.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące aktualnego stanu zamówienia oraz dostępnych produktów
weryfikacja zamówień
obsługa zwrotów, wymiany, reklamacji
Od Ciebie oczekujemy:
biegłej znajomości języka francuskiego (B2/C1/C2)
komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min B1)
odpowiedzialności
gotowości do pracy zmianowej: od poniedziałku do niedzieli
otwartości na pracę z klientem
Nasz klient zapewnia:
wynagrodzenie 5000 PLN brutto
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
ubezpieczenie grupowe
kartę multisport
profesjonalne szkolenia w języku angielskim
miłą atmosferę pracy
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?