Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Warszawa Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Warszawa
NR REF.: 1103355
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentóww zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań i ich sprzedaż.
Poszukujemy kandydatów po fizjoterapii/pielęgniarstwie/dietetyce czy też innych kierunkach około-medycznych, mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych (poprawna dykcja, miły głos).
Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach obsługi klienta, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + bonus od sprzedaży) oraz opiekę medyczną.
Lokalizacja: okolice Dworca Gdańskiego.
Warszawa
NR REF.: 1103355
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentóww zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań i ich sprzedaż.
Poszukujemy kandydatów po fizjoterapii/pielęgniarstwie/dietetyce czy też innych kierunkach około-medycznych, mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych (poprawna dykcja, miły głos).
Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach obsługi klienta, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + bonus od sprzedaży) oraz opiekę medyczną.
Lokalizacja: okolice Dworca Gdańskiego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.