
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaZAKRES OBOWIĄZKÓW:
CZEGO OCZEKUJEMY?
CO OFERUJEMY?
]]>
- Wprowadzanie danych, realizacja zleceń klientów, udzielanie informacji
- Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie nadawania oraz przyjmowania przesyłek do 5 kg, ich ubezpieczeń, uzupełnienie informacji w systemach przewoźników, weryfikacja obiegu dokumentów
- Obsługa klienta: telefony przychodzące, korespondencja e-mail, bezpośrednia
- Praca z dokumentami - umowy klienckie, cesje, wprowadzanie zmian z wykorzystaniem systemów CRM
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Wykształcenia średniego
- Dyspozycyjności w godzinach 8-16 lub 9-17
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2/B1
- Umiejętności pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości
- Mile widziana znajomość programów CRM/ERP (ItCube / Subiekt, Comarch)
- Doświadczenie na takim samym bądź podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
CO OFERUJEMY?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na pełen etat lub ¾ etatu
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Pracę w godzinach 8-16 lub 9-17
]]>
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.