Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta- rozpoznawalnego dewelopera mieszkaniowego, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta będzie odpowiedzialna za prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej z klientami- mieszkańcami nowo wybudowanych osiedli mieszkaniowych w Warszawie. Do szczegółowych zadań Specjalisty będzie należało udzielanie niezbędnych informacji, umawianie spotkań, rejestrowanie zgłoszeń i przekazywanie do odpowiedniej osoby, a także uzupełnianie danych w systemie. Nie jest to praca w zespole call center.
Nasz Klient Zapewnia:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o stabilnej i wysokiej pozycji na rynku
- interesującą pracę u boku najlepszych fachowców z branży
- dowolną formę zatrudnienia
- pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport
- przyjazną i wpierającą atmosferę pracy
Oczekiwania wobec kandydatów:
- min. pół roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną i mailową obsługą klienta
- wykształcenie wyższe, lub studenci ostatnich lat studiów
- znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
- wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne, samodzielność
- umiejętność pracy w zespole