Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta - polskiej, szybko rozwijającej się firmy, zajmującej się sprzedażą B2B produktów spożywczych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wsparcie prowadzenia procesu sprzedaży przez platformę internetową
Obsługa klientów firmy w zakresie realizacji zamówień
Kompleksowa obsługa w zakresie kontaktu z Klientem
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z zamówieniami
Wprowadzanie danych
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
Wykształcenie wyższe
Sprawna obsługa komputera i MS Office ( w szczególności Excel)
Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
Oferujemy:
przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
ciekawą, pełną wyzwań pracę
stabilne zatrudnienie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?