Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta - polskiej, szybko rozwijającej się firmy, zajmującej się sprzedażą B2B produktów spożywczych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wsparcie  prowadzenia procesu sprzedaży przez platformę internetową
  • Obsługa klientów firmy w zakresie realizacji zamówień
  • Kompleksowa obsługa w zakresie kontaktu z Klientem
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z zamówieniami
  • Wprowadzanie danych

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Wykształcenie wyższe
  • Sprawna obsługa komputera i MS Office ( w szczególności Excel)
  • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych

 

Oferujemy:

  • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • stabilne zatrudnienie

 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry