Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1096598

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży medycznej,poszukujemy kandydatów do pracy na okres 6 miesięcyz możliwością przedłużenia współpracy na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
przetwarzanie zamówień w systemie SAP, fakturowanie, kontrolę płatności oraz obiegu dokumentów, rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, udzielanie wszelkich wyjaśnień i potwierdzeń realizacji zamówień oraz efektywną współpracę z innymi działami firmy.

Od Kandydatów oczekujemy min. dwuletniego doświadczenia w obszarze obsługi klienta, w tym minimum roku pracy w systemie SAP,wykształcenia wyższego (min. licencjat), dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B1), bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.

Nasz Klient oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia,pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry