Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest spółka specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów nowych i używanych wszystkich marek oferowanych w sieci sprzedaży. Działalność operacyjną prowadzi od 15 czerwca 1998 roku i od tego czasu wspiera sprzedaż samochodów grupy na rynku polskim.
W związku ze stałym rozwojem Firmy obecnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta, obsługę zgłoszeń i wniosków od Klientów (w zakresie obsługi Klienta oraz zmian warunków Umów Kredytowych). Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie również prowadził rozmowy i przygotowywał korespondencję z Klientami (aneksy do umów) oraz oraz brał udział w wielu ciekawych projektach firmowych. Jeśli świetnie czujesz się we współpracy z Klientem i dodatkowo chciałbyś się rozwijać w obszarze bankowości - Aplikuj na nasze stanowisko!
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia.
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego .
- Możliwość nauki języka angielskiego
- Super lokalizację przy Wyścigach Konnych.
- Wspaniałą i niepowtarzalną atmosferę
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Bardzo dobrą znajomość zagadnień dotyczących obsługi Klienta.
- Co najmniej 2 lata udokumentowanego doświadczenia w obsłudze posprzedażowej.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność w działaniu i bardzo dobrą organizację pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację biznesową.
- Doświadczenie w Bankowości będzie dodatkowym atutem.