Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami firmy;
Obsługa wiadomości e-mail, połączeń przychodzących i wychodzących;
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
Czynny udział w realizacji nowych projektów;
Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy;
Wykształcenie min. średnie;
Wysoka kultura osobista;
Umiejętność pracy w zespole;
Zaangażowanie oraz chęć zdobywania nowej wiedzy i szybkie jej przyswajanie;
Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy;
Samodzielności w działaniu.
Prezentacja firmy
Alfakredyt Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji na polskim ...
Alfakredyt Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji na polskim rynku od 2013 r. Specjalizujemy się w krótkoterminowych pożyczkach internetowych. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ambitnych kandydatów na stanowisko
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
14/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Finanse, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?