Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: WarszawaNumer ref. SOK/014/MSZ
Zadania:
- Telefoniczna lub bezpośrednia obsługa klientów - infolinia przychodząca obsługowo - sprzedażowa lub praca w punkcie obsługi klienta
- ELEMENTY SPRZEDAŻOWE - dosprzedaż produktów dodatkowych
- Obsługa administracyjna m. in. przyjmowanie reklamacji, procesowanie pism
- Wprowadzanie danych do systemów
- Bieżące rozwiązywanie spływających zapytań
- Wsparcie merytoryczne dla klientów
Oferujemy:
- Długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę zawierana za pośrednictwem agencji zatrudnienia)
- Pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
- Elastyczny grafik (możliwość dopasowania)
- Wynagrodzenie podstawowe - 3000 brutto miesięcznie plus premię uznaniową i sprzedażową
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi Sport, karta żywieniowa)
- Manpower Premium - program zniżkowy na produkty i usługi
Wymagania:
- Doskonała dykcja, wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług
- Doświadczenie w pracy w związanej z obsługą klienta (telefoniczna, bezpośrednia)
- Umiejętności sprzedażowe z uwzględnieniem sposobów i technik skutecznej komunikacji oraz identyfikowania potrzeb klientów
- Umiejętność pracy pod presją czasu w stale zmieniającym się środowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
- Orientacja na cel i nastawienie na klienta
- Dokładność i dobre zorganizowanie
- Innowacyjność i kreatywność
- Znajomość środowiska MS Office
- Gotowość do podjęcia pracy zmianowej, praca również w soboty i niedziele