#

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Numer ref. SOK/014/MSZ

 

Zadania:

  • Telefoniczna lub bezpośrednia obsługa klientów - infolinia przychodząca obsługowo - sprzedażowa lub praca w punkcie obsługi klienta
  • ELEMENTY SPRZEDAŻOWE - dosprzedaż produktów dodatkowych
  • Obsługa administracyjna m. in. przyjmowanie reklamacji, procesowanie pism
  • Wprowadzanie danych do systemów
  • Bieżące rozwiązywanie spływających zapytań
  • Wsparcie merytoryczne dla klientów

Oferujemy:

  • Długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę zawierana za pośrednictwem agencji zatrudnienia)
  • Pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
  • Elastyczny grafik (możliwość dopasowania)
  • Wynagrodzenie podstawowe - 3000 brutto miesięcznie plus premię uznaniową i sprzedażową
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi Sport, karta żywieniowa)
  • Manpower Premium - program zniżkowy na produkty i usługi

Wymagania:

  • Doskonała dykcja, wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług
  • Doświadczenie w pracy w związanej z obsługą klienta (telefoniczna, bezpośrednia)
  • Umiejętności sprzedażowe z uwzględnieniem sposobów i technik skutecznej komunikacji oraz identyfikowania potrzeb klientów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu w stale zmieniającym się środowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
  • Orientacja na cel i nastawienie na klienta
  • Dokładność i dobre zorganizowanie
  • Innowacyjność i kreatywność
  • Znajomość środowiska MS Office
  • Gotowość do podjęcia pracy zmianowej, praca również w soboty i niedziele
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi