Specjalista ds. obsługi klienta
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów
- obsługa systemów zamówień klientów zewnętrznych oraz elektronicznej wymiany danych (EDI)
- bieżąca obsługa klienta, odpowiadanie na pytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- tworzenie i kompilowanie raportów
- przegląd umów i zamówień klientów
- bezpośredni kontakt z klientem w celu szkolenia i/lub rozwiązywania problemów klienta
Zgłoś się do nas, jeśli:
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
- masz doświadczenie w pracy w firmie inżynieryjnej/ produkcyjnej - warunek konieczny
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1
- posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP
- potrafisz sprawnie posługiwać się Pakietem Microsoft Office
- jesteś otwarty na pracę w Brzegach koło Krakowa
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7:00-9:00)
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. Platforma MyBenefit, prywatna opieka zdrowotna, Multisport)
- praca w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i aplikuj teraz!