Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/06/2020.

Specjalista ds. obsługi klienta

Kraków, małopolskie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta
Kraków
NR REF.: 1136549

Dla naszego międzynarodowego Klienta z branży retail (marka premium) poszukujemy osób na stanowisko Sales Consultant.

Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie kompleksowa obsługa Klienta . Ponadto do codziennych zadań należeć będzie dbanie o wystrój salonu, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy z zachowaniem najwyższej jakości usług.

Osoba na tym stanowisku powinna wykazywać się płynną znajomością języka angielskiego (B2/C1) . Poszukujemy komunikatywnych, otwartych osób z wysoka kulturą osobistą. Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.

Klient oferuje atrakcyjny pakiet wynagrodzeń oraz dodatkowe benefity, zapewnia stabilne zatrudnienie, a także możliwość rozwoju i uzyskania cennego doświadczenia.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry