Specjalista ds. obsługi klienta z językiem węgierskim
Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta z językiem węgierskim
Warszawa
NR REF.: 1092831
Dla naszego klienta, firmy międzynarodowej korporacji z branży finansowej , poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem węgierskim.
Osoby na tym stanowisku dołączą do zespołu Customer Care Service Center zlokalizowanego w nowoczesnym centrum biznesowym w Warszawie. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie zapewnienie telefonicznej i e-mailowej obsługi klienta: odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę, przetwarzanie zapytań klientów oraz aktywowanie nowych usług. Specjalista ds. obsługi klienta będzie zajmował się również realizacją różnego typu projektów z zakresu wsparcia we wdrażaniu nowych produktów i usług.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta, biegłej znajomości języka węgierskiego (warunek konieczny) i bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Poszukujemy osób gotowych na pracę w międzynarodowym środowisku, o umiejętnościach analitycznych, potrafiących szybko i efektywnie rozwiązywać problemy, zorientowanych na realizacje powierzonych zadań oraz o proaktywnej postawie wobec oczekiwań klientów. Atutami na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest wyższe wykształcenie z obszaru biznesu, zarządzania administracji.
Oferujemy możliwość ciągłego rozwoju w ciekawym zespole, profesjonalne wsparcia i stabilne warunki pracy. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych i możliwość rozwoju.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1092831
Dla naszego klienta, firmy międzynarodowej korporacji z branży finansowej , poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem węgierskim.
Osoby na tym stanowisku dołączą do zespołu Customer Care Service Center zlokalizowanego w nowoczesnym centrum biznesowym w Warszawie. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie zapewnienie telefonicznej i e-mailowej obsługi klienta: odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę, przetwarzanie zapytań klientów oraz aktywowanie nowych usług. Specjalista ds. obsługi klienta będzie zajmował się również realizacją różnego typu projektów z zakresu wsparcia we wdrażaniu nowych produktów i usług.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta, biegłej znajomości języka węgierskiego (warunek konieczny) i bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Poszukujemy osób gotowych na pracę w międzynarodowym środowisku, o umiejętnościach analitycznych, potrafiących szybko i efektywnie rozwiązywać problemy, zorientowanych na realizacje powierzonych zadań oraz o proaktywnej postawie wobec oczekiwań klientów. Atutami na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest wyższe wykształcenie z obszaru biznesu, zarządzania administracji.
Oferujemy możliwość ciągłego rozwoju w ciekawym zespole, profesjonalne wsparcia i stabilne warunki pracy. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych i możliwość rozwoju.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.