Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2021.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Professional Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0032201


Rodzaj pracy: Praca stała



Zakres obowiązków:

  • Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów niemieckojęzycznych
  • Analiza potrzeb klientów
  • Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu
  • Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta

Oczekiwania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. C1), język angielski na poziomie A2
  • Komunikatywności
  • Obsługi pakietu MS Office
  • Doświadczenie w obsłudze klienta - nie jest wymogiem koniecznym

Oferta:

  • Umowa o pracę (cały etat)
  • PRACA ZDALNA
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Stałe miesięczne wynagrodzenie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowania do urlopu, bogaty pakiet szkoleń
  • Możliwości awansu w strukturach firmy
  • Praca zdalna - dofinansowanie do zorganizowania miejsca pracy

Prezentacja firmy

IT LeasingTeam realizuje usługi w zakresie pozyskiwania i dostarczania firmom wysokiej... klasy specjalistów i kadry zarządzającej w obszarze IT. Spółka oferuje gotowe rozwiązania typu Fixed Price, usługi outsourcingowe Team Leasing oparte na modelu Time & Material oraz rekrutację i dobór personelu na zasadach Permanent Recruitument. IT LeasingTeam jest częścią Grupy Kapitałowej LeasingTeam.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Inne
do góry