Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/08/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji zapewniającej najwyższy poziom likwidacji szkód osobowych i majątkowych, poszukujemy Kandydatów, którzy chcą kontynuować bądź rozpocząć karierę jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem NiemieckimMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wsparcie Centrali w zakresie front office;
  • Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi;
  • Kompletowanie dokumentacji;
  • Kontakt z instytucjami i firmami zewnętrznymi;
  • Profesjonalną obsługą klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami.

 

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź rosyjskiego;
  • Mile widziane doświadczenie w likwidacji szkód i znajomość przepisów prawa cywilnego oraz prawa ubezpieczeniowego;
  • Otwartość na wyjazdy do Niemiec w związku z prowadzonymi w Centrali szkoleniami;
  • Komunikatywność;
  • Skrupulatność i samodzielność w działaniu;
  • Dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy:

  • Liczne szkolenia wyjazdowe;
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej instytucji (w przyszłości możliwość zatrudnienia w Centrali w Niemczech);
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity;
  • Dodatkowe 4 dni płatnego urlopu w ciągu roku;

 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry