Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/10/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów, na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem NiemieckimMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa klienta niemieckojęzycznego;
  • Odpowiedzialność za kompletowanie i analizę dokumentacji;
  • Kontakt z instytucjami i firmami zewnętrznymi w sprawach związanych z obsługą klienta;
  • Profesjonalną obsługę klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego;
  • Znajomość przepisów prawa cywilnego oraz prawa ubezpieczeniowego;
  • Komunikatywność;
  • Mile widziana bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź rosyjskiego;
  • Skrupulatność i samodzielność w działaniu;
  • Dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej instytucji;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity pozapłacowe;
  • Możliwość zdobycia doświadczenie w szerokim spectrum likwidacji szkód.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia
do góry