#

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lobo Sp. z o.o. Sp. k.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Workplace: Warszawa

 

ZADANIA:

  • Wsparcie oraz doradztwo w doborze optymalnych rozwiązań dla Klientów
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków

 

WYMAGANIA:

  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość języka angielskiego (A2/B1)
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku będzie atutem

 

OFERUJEMY:

  • Możliwości rozwoju - program szkoleniowy
  • Pakiet relokacyjny
  • Ubezpieczenie na życie i podróży
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy
  • Nauka języków obcych
  • Objęcie systemem MyBenefit
  • Możliwości międzynarodowej kariery
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w renomowanej firmie

Prezentacja firmy

Informacje o firmie<br/><br/><br/>Ludzie są najcenniejszym z kapi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi