W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: OpoleDla naszego Klienta, międzynarodowej firmie zajmującej się outsourcingiem procesów biznesowych i usługami, poszukuje osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja: Opole
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia Klientom niemieckojęzycznym poprzez kanały takie jak: telefon / mail / czat
- odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie informacji
- Prace administracyjne: weryfikowanie informacji w bazie danych, uzupełnianie systemu, tworzenie raportów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość niemieckiego (min. B2)
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B1)
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w pracy w obszarze customer service będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do odbycia szkolenia stacjonarnego w Opolu (ok 2 miesiące)
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o UoP
- Praca od poniedziałku do piątku
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatna opieka medyczna
- Możliwość pracy w trybie home office po odbytym szkoleniu w biurze