Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (MOr)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów,
- identyfikacja potrzeb i rozwiązywanie bieżących problemów,
- wsparcie: techniczne, administracyjno-logistyczne, procedurowe Klientów,
- wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego/ RTV, AGD, GSM/ tonerów i drukarek,
- uzupełnianie danych w systemie.
Wymagania:
- biegła znajomość znajomość języka niemieckiego,
- dodatkowym atutem będzie dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office,
- doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
Nasz Klient oferuje:
- zdobycie cennego doświadczenia na ciekawych projektach związanych z obsługą Klienta,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (również w niepełnym wymiarze czasu),
- elastyczne godziny pracy,
- realną szansę na awans wewnętrzny,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- szkolenia produktowe.
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatów/tek na stanowisko: