W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem holenderskim.
Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum procesów, włączając logistykę, marketing, księgowość, IT oraz wsparcie administracyjne.
Miejsce pracy: praca zdalna 100% zdalna (siedziba firmy w Katowicach)
Wśród obowiązków osoby na tym stanowisku znajdzie się:
- obsługo klienta holenderskojęzycznego w obszarze terminowego wpływu należności,
- wsparcie księgowych w uzgadnianiu kont klientów i sprawdzaniu rozbieżności oraz rozwiązywaniu problemów dotyczących rozliczeń,
- weryfikacja danych w systemach księgowych,
- współpraca z innymi działami: zagraniczne jednostki Klienta oraz nowo tworzone zespoły.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka holenderskiego oraz angielskiego - warunek konieczny,
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- doświadczenie w obszarze finansów - mile widziane.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur SSC,
- udział w tranzycji procesów z krajów Beneluxu (realny wpływ na kształt procesów),
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, multikafeteria,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.