Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail
Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta
Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami
Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji
Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu
Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu
Codzienna komunikacja z zespołem
CO OFERUJEMY?
Umowę o pracę na pełen etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami
Atrakcyjne bonusy
Prywatne ubezpieczenie medyczne
Kartę Multisport
Wczasy „pod gruszą” dla pracownika lub dziecka.
Bony Sodexo
Dzień owoców
Brak Dress codu!
Pracę w nowoczesnym zespole
Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Praca zmianowa Pon-Pt 7:00-23:00
1 weekend pracujący w miesiącu
Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
Wymagania
Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem
Język niemiecki na poziomie min.C1
Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2) do komunikacji z zespołem
Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność
Dobra znajomość obsługi komputera
Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!
Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami
Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów
Prezentacja firmy
People first. Numbers later. We are a global community of more than 12...
People first. Numbers later. We are a global community of more than 120,000 people who challenge what’s out there. Especially when it comes to outsourcing services. We delight clients with our energy, transparency, and emotional intelligence. We have developed a strong culture of promotion from within because we want every Webhelper to feel valued and recognized. It’s alright with us if you’re just starting out and don’t know yet where you want to get. That’s how all great stories begin. Technology is part of our DNA. And human thinking is part of our genome. That’s why when we put people first, everything comes alive!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
13/06/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Wynagrodzenie
8 000PLN - 8 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing, Praca Obsługa klienta, Praca Internet / e-commerce
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?