Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/10/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta z j.norweskim lub j.szwedzkim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z j.norweskim lub j.szwedzkim
Warszawa
NR REF.: 1122438

Dla naszego klienta, producenta FMCG w związku z rozwojem organizacji, aktualnie poszukujemy osoby do działu obsługi klienta z językiem szwedzkim lub norweskim.

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zamówień, procesowanie w systemie SAP, pomoc w bezproblemowym przejściu przez ewentualne reklamacje, a także współpraca z innymi oddziałami firmy m.in. z działem logistyki i dbanie o dobry przepływ informacji.

Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego LUB norweskiego, angielski na komunikatywnym poziomie.Co więcej, świetne zdolności komunikacyjne, swoboda i dobre nastawienie do klienta. Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.

Co oferujemy?
Pracę w stabilnym i przyjaznym środowisku w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, odpowiedni zestaw szkoleń (nawet tych bardzo podstawowych), a także indywidualne wsparcie w planowaniu swojej kariery!

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry