Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

W związku z rozszerzeniem działań naszego klienta na rynek niemiecki, poszukujemy Kandydatów, którzy przyczynią się do rozwoju działu obsługi klienta niemieckojęzycznego.

Co możemy ci zaoferować?

Umowę o pracę, którą podpiszesz bezpośrednio z naszym Klientem
• Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych przez Ciebie kompetencji
• Pakiet benefitów (Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie)
• Codzienny kontakt z językiem niemieckim
• Możliwość dołączenia do nowopowstałego zespołu
• Spokojny charakter pracy (do kilkunastu połączeń przychodzących dziennie)


Czego wymagamy?

Biegłej znajomości języka niemieckiego
• Gotowości do pracy zmianowej
• Mile widziana znajomość języka angielskiego
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta


Twoje zadania

• Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
• Zarządzanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych
• Współpraca z innymi działami


Oferta dotyczy pracy stałej


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry