Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: WarszawaTwoim zadaniem będzie:
Profesjonalna obsługa klienta niemieckojęzycznego, wedle ściśle określonych standardów oraz rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail bądź live chat.
Wymagania:
- płynnej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to B2+/C1),
- chęci rozwoju w profesjonalnej obsłudze klienta, opartej na najwyższych standardach jakości,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, umowy o pracę na pełen etat, z atrakcyjnym wynagrodzeniem (stała podstawa plus premie),
- przyjazna atmosfera,
- możliwość awansu w oparciu o jasną i przejrzystą ścieżkę,
- szkolenia kompetencyjne z zakresu obsługi klienta,
- benefitów pozapłacowych,