Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0013969
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego (uzupełnianie danych w systemie, umawianie kurierów, badanie satysfakcji z obsługi kurierskiej);
  • Dostarczanie informacji Klientom w języku hiszpańskim oraz angielskim;
  • Raportowanie swoich działań;
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.

Oczekiwania:

  • Znajomość języka hiszpańskiego (min. B2);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu swobodnej komunikacji;
  • Umiejętność obsługi komputera (środowisko MS Office);
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.

Oferta:

  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Bogaty pakiet benefitów (system bonusowy, opieka medyczna, karta sportowa, imprezy projektowe);
  • Pomoc w relokacji;
  • Możliwość awansu i rozwijania swoich umiejętności zawodowych.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry