Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/11/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim lub słowackim

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie im gotowych rozwiązań i rad.
  • Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów.
  • Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.
  • Wyjaśnianie zapytań oraz niejasności od Klientów dotyczących dostaw/ cen/ zwrotów itp.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka czeskiego bądź słowackiego + j. angielski min. B1
  • Otwartość oraz komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów

Oferujemy:

  • Umowę o prace stałą podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem 
  • Konkurencyjne wynagrodzenie + system premiowy
  • Codziennie owoce w pracy
  • Strefę relaksu w miejscu pracy
  • Pakiet benefitów: karta lunchowa, opieka medyczna i ubezpieczenie, multisport.
  • Zniżki na produkty znanej marki odzieżowej. 
  • Możliwość awansu zarówno pionowego jak i poziomego. 
Oferta dotyczy pracy stałej. 

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting
do góry