#

Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)

Gi Group Poland S.A.

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Poland S.A.
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.

Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010

Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

- telefoniczna i mailowa pomoc instalatorom przy uruchamianiu pomp ciepła i klimatyzacji

- telefoniczna i mailowa pomoc inwestorom przy problemach związanych z PC i AC

- zdalna ocena zgłoszeń usterek

- wysyłka proform do inwestorów

- wyszukiwanie ekip serwisowych do współpracy

- wyszukanie i zakup części na rynku (jeżeli niedostępne z magazynu)

- telefoniczne wsparcie podczas interwencji serwisu

- rozliczenie APS z wykonanej usługi, ocena prawidłowości wykonania i kompletności załączników


Wymagania:

-doświadczenie serwisowe związane z PC i AC

-wykształcenie techniczne: elektronik, elektryk itp.

-umiejętność czytania schematów elektrycznych

-znajomość języka angielskiego w czytaniu i rozumieniu instrukcji, dokumentacji (min.B2)


Oferujemy:

-umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem

-atrakcyjne wynagrodzenie!

-pakiet benefitów

-możliwość zdobycia cennego doświadczenia i pracę w dobrej atmosferze

 


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi