Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/02/2020.

Specjalista ds. obsługi klienta (w języku francuskim oraz angielskim))

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0029748
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • Mailowa, telefoniczna oraz poprzez czat obsługa klienta francuskojęzycznego
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania klienta firmowego dot. produktów/usług
  • Utrzymywanie trwałych relacji z klientami

Oczekiwania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie swobodnej komunikacji - poziom min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1
  • Komunikatywność
  • Chęć rozwoju
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Oferta:

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne, konkurencyjne wynagrodzenie
  • Godziny pracy pomiędzy 8 a 20 (8h dziennie)
  • Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)
  • Praca w firmie z sektora bankowości
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Lokalizacja - Warszawa Powiśle

Prezentacja firmy

IT LeasingTeam realizuje usługi w zakresie pozyskiwania i dostarczania firmom wysokiej... klasy specjalistów i kadry zarządzającej w obszarze IT. Spółka oferuje gotowe rozwiązania typu Fixed Price, usługi outsourcingowe Team Leasing oparte na modelu Time & Material oraz rekrutację i dobór personelu na zasadach Permanent Recruitument. IT LeasingTeam jest częścią Grupy Kapitałowej LeasingTeam.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry