W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta technicznego
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego Klienta z branży technicznej o kapitale niemieckim, poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta technicznego.
Obowiązki
- Kontakt z klientem poprzez telefon/ mail z obszaru Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Ukrainy, Czech oraz sporadycznie Węgier i Chorwacji;
- Kontakt z Centralą firmy w Niemczech oraz magazynem centralnym;
- Obsługa klienta oraz obsługa zamówień;
- Nadzorowanie wysyłek produktów do klienta;
- Przygotowanie ofert;
- Obsługa systemu;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok;
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
- Komunikatywność;
- Proaktywność;
- Chęć do budowania relacji z klientami;
- Dokładność, sumienność, rzetelność.
Korzyści:
- Umowę o pracę;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Pracę w międzynarodowej firmie o rodzinnej i przyjacielskiej atmosferze;
- Ubezpieczenie zdrowotne, emerytalne, na życie;
- Wyjścia integracyjne, świąteczne.