#

Specjalista ds. obsługi klienta – social media – j.niemiecki

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)

Warszawa, mazowieckie

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)
TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.

Specjalista ds. obsługi klienta – social media – j.niemiecki

Miejsce pracy: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać na komentarze w kanałach społecznościowych znanego producenta sprzętu TV, monitorować posty i ich efektywność, odpowiadać na pytania użytkowników zadawane za pośrednictwem komunikatora. Będziesz tworzyć i przesyłać okresowych raportów do centalnego teamu social media. Praca w języku niemieckim.

Oczekujemy

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Zainteresowanie zagadnieniami technicznymi
  • Dobra znajomość mediów społecznościowych
  • Doświadczenie w bezpośredniej komunikacji z klientami
  • Komunikatywność, otwartość na ludzi, wysoka kultura osobista

Zyskujesz

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie do relokacji
  • Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi