Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – social media – j.niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać na komentarze w kanałach społecznościowych znanego producenta sprzętu TV, monitorować posty i ich efektywność, odpowiadać na pytania użytkowników zadawane za pośrednictwem komunikatora. Będziesz tworzyć i przesyłać okresowych raportów do centalnego teamu social media. Praca w języku niemieckim.
Oczekujemy
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Zainteresowanie zagadnieniami technicznymi
Dobra znajomość mediów społecznościowych
Doświadczenie w bezpośredniej komunikacji z klientami
Komunikatywność, otwartość na ludzi, wysoka kultura osobista
Zyskujesz
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dofinansowanie do relokacji
Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
Program poleceń pracowniczych
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?